Oferujemy pełne doradztwo techniczne pozwalające ustalić optymalne warunki malowania, aby detal został zabezpieczony zgodnie ze stawianymi mu wymogami. Rozumiejąc zasady działania rynku, jesteśmy w stanie natychmiast zareagować na sytuację awaryjną, w jakiej znalazł się nasz Klient. Do tej pory wykonywaliśmy już powłoki zgodne z normami:
BMW GS 90011 / Mercedes Benz DBL / Fiat 9.55842 / Ford WSK-M2P153-A1 do A6 / WSS-M2P185 / GMW 14671 / Hyundai Kia MS 63001E / MAN 3018 / Peugeot Citroen B15 5220 / Renault 47-01-000-C / Scania STD / Suzuki SES 2203 / Vibracoustic PA 02 14 868 / Volvo STD / VW 13751 / Iveco STD / New Holland CNH / DAF Standard LAK / Claas 04 010 / Jaguar / Land Rover
Przeprowadzane w niezależnej komorze solnej testy dla malowanych według tych norm detali dały wynik pozytywny – dla blach przeprowadzaliśmy testy do 1000 godz., dla odlewów do 700 godz. SST.